Склад комісії:

Голова комісії:

Дребот Тетяна Борисівна -спеціаліст вищої категорії, старший викладач – викладач іноземної мови.

Члени комісії:

Олійник Тетяна Іванівнаспеціаліст вищої категорії, старший викладач – викладач історії.

Чорната Лідія Йосипівна — спеціаліст вищої категорії, старший викладач - викладач правознавства

Кошельник Олена Анатоліївна — спеціаліст вищої категорії, старший викладач – викладач української мови та літератури

Форманчук Валентина Валеріївна - спеціаліст першої категорії – викладач української мови та літератури

Миколайчук Віктор Олександрович - спеціаліст вищої категорії – викладачіноземної мови

Карпальова Ольга Ігорівна— спеціаліст першої категорії – викладач іноземної мови

Гуменюк Наталя Володимирівна спеціаліст першоїкатегорії - викладач історії

Лукашенко Яна Володимирівна – спеціаліст – викладачіноземної мови та зарубіжної літератури                                                                           

Методична комісія працює над проблемою:

«Вплив гуманітарної підготовки на формування інформаційної, соціальної, полікультурної компетенції висококваліфікованого робітника»    

Головна мета методичної роботи викладачів суспільно-гуманітарного циклу:

· надання допомоги викладачам у розвитку та підвищенні професійної      майстерності;

· активізація творчого потенціалу кожного викладача;

· удосконалення високого рівня професіоналізму викладачів;

· впровадження та застосування у роботі досягнення науки, методичні розробки та передовий досвід у своїй роботі;

· узагальнювати та поширювати досвід викладачів.

     

 Основні завдання:

· освітня і самоосвітня діяльність викладача;

· активне впровадження інноваційних педагогічних технологій, сучасних методів навчання;

· створення навчальних та виховних проектів;

· зміцнення навчально-методичного, дидактичного забезпечення навчально-виховного процесу;

· обмін досвідом роботи;

· організаційна робота з молодими викладачами щодо зростання їхньої майстерності;

· робота з обдарованими учнями;

· вивчення новинок професійної літератури;

· навчання учнів у творчо-особистісному вимірі.

 

Шляхи реалізації завдань:

· систематичне вивчення та аналіз стану викладання, рівня і якості знань, практичних умінь і вихованості учнів;

· вивчення і використання на практиці сучасних досягнень психолого-педагогічної науки та передового педагогічного досвіду, розвиток ініціативи і творчості, новаторських пошуків.

 

Напрямки діяльності:

1. Вивчення та обговорення теорії інноваційного навчання, запровадження її в практику.

2. Створення умов для обміну педагогічним досвідом, обговорення наукових і методичних новинок.

 3. Використання інтерактивних форм та мультимедійних технологій на уроках.

Меню

Зараз на сайті Online: 

На сайті 35 гостей та відсутні користувачі

Статистика відвідування:

Останні новини:

Перший урок 2017

    За гарною традицією, сформованою ...

Готуємо найкращих в ...

    Щиро вітаємо Сердюка Максима учня групи ...

V регіональна ...

23 травня 2017 року у м. Вінниці відбувся V ...

Свято-зустріч з ...

18 травня в приміщенні Вінницького державного ...

Вхід | Реєстрація

Scroll to top