Тема: «Ми живемо у Європі.Україна та Великобританія» (викладач Карпальова О.І.)

 

 Мета:

 практична:

 • практикувати учнів у мовленні за темою;

 • практикувати діалогічнемовлення;

 • навчати сприймати на слух  іншомовнуінформацію;

 розвивальна:

 • розвивати увагу, уяву, пам'ять, мовлення, логічне мислення;

 • розвивати навички мовленнєвої діяльності;

 • сприяти розвитку пізнавальних інтересів учнів;

виховна:

• сприяти розширенню світогляду учнів;

• формувати естетичний смак;

• виховувати патріотизм та повагудо інших держав;

 

  виховувати вміння співпрацювати

 

  

Урок біології

Тема: «Клітинний рівень організації життя» (викладач Палій А.В.)

 

  Мета уроку:

Øосвітня: узагальнити, систематизувати, проконтролювати знання учнів з теми «Клітинний рівень організації життя»

Øрозвиваюча: продовжувати розвивати у учнів навички узагальнення та систематизації знань, уміння розвивати пам’ять, увагу, логічне і критичне мислення, уміння робити висновки

Øвиховна: виховувати самостійність та навички самооцінки  

 

 Урок правознавства

Тема уроку: «Кримінальне право» (викладач Чорната Л.Й.)

 

  Мета:

·       навчальна - закріпити знання учнів з кримінального права, отримані в курсі вивчення предмету «Правознавство», знання про основні елементи судового процесу

·       розвиваюча - розвивати уміння давати правову оцінку наведених ситуацій, формувати власне ставлення до проблем, пов’язаних із злочинністю та кримінальною відповідальністю

·       виховна – виховувати усвідомлену необхідність підпорядкування власної поведінки нормам українського кримінального права

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Меню

Зараз на сайті Online: 

На сайті 44 гостей та відсутні користувачі

Статистика відвідування:

Останні новини:

Перший урок 2017

    За гарною традицією, сформованою ...

Готуємо найкращих в ...

    Щиро вітаємо Сердюка Максима учня групи ...

V регіональна ...

23 травня 2017 року у м. Вінниці відбувся V ...

Свято-зустріч з ...

18 травня в приміщенні Вінницького державного ...

Вхід | Реєстрація

Scroll to top