Переможці гри «ГЕЛІАНТУС»

12 грудня 2016р. в навчальному закладі відбулася Міжнародна природознавча гра «ГЕЛІАНТУС» в якій прийняли участь 31учень з різних груп та курсів, координатором гри є викладач географії Глушко І.Г.  Вітаємо переможців, що здобули: 

Дипломи ІІ ступеня: Линчак Антон гр.№1, Нерода Тетяна гр.№29.

Дипломи ІІІ ступеня:  Добровольська Олена гр.№20, Костюк Ростислав гр.№20,Криклива Анастасія гр.№20, Мазур Ульяна гр.№20, Рижко Леонід гр.№20,Фельштинська Тетяна гр.№20, Цвігун В’ячеслав гр.№20; Бурятинська Катерина гр.№26, Доляк Яна гр.№26; Гиске Даніела гр.№27, Заікіна Анастасія гр.№27,Карпа Анюта гр.№27, Конопліцька Мирослава гр.№27, Лисюк Аліна гр.№27,Виглазова Світлана гр.№29, Грибенюк Аліна гр.№29, Король Дар’я гр.№29, Кузик Анна №29,Кузьменко Юлія гр.№29, Метельська Оксана гр.№29; Гарбуз Надія гр.№30, Ковбасюк Анжела гр.№30, Кокіза Анастасія гр.№30, Мазепа Катерина гр.№30,Міщук Софія гр.№30,Приймаченко Анастасія гр.№30.

Грамота за найкращий результат з хімії: Баранюк Марина гр.№20, Козаченко Вікторія гр.№30.

Грамота за найкращий результат з біології: Козаченко Вікторія гр.№30.

Грамота за найкращий результат з фізики: Гуріна Дарія гр.№29.

Сертифікат учасника гри: Бобик Аліна гр.№29

За ініціативи Міністерства освіти і науки та творчого об’єднання «Соняшник» у нашому навчальному закладі відбулася VІІІ Всеукраїнська українознавча гра «Соняшник -  2017» у березні 2017 року.

Вітаємо переможців, що здобули Дипломи Всеукраїнського рівня:

Білець Богдана гр. 29, Бобик Аліна гр. 29, Грибенюк Аліна гр. 29, Дармоляп Яна гр. 29, Кузик Анна гр.29, Кузьменко Юлія гр. 29, Лукашенко Аліна гр.29, Метельська Оксана гр.29, Піддубна Ніколь гр. 29, Побережна Богдана гр. 29, Поченюк Тетяна гр. 29; Добровольська Олена гр.20, Костюк Ростислав гр. 20, Федорова Вікторія гр. 20, Шевчук Анна гр.20; Зубченко Віталіна гр. 27, Карпа Анна гр. 27, Конопліцька Мирослава гр. 27.

 

Переможець ІІ етапу міської олімпіади з інформаційних технологій

Переможці Всеукраїнської гри «Геліантус» 11 грудня 2014р.

Диплом І ступеня: Томчак Яна гр.№29.

Дипломи ІІ ступеня: Борсанова Марина гр.№29, Губа Анастасія гр.№29, Давидюк Юля гр.№29,  Ковальчук Анна гр.№29, Паламарчук Інна гр.№29, Попкова Катерина гр.№29, Соломончук Серій гр.№22, Зубар Юлія гр.№29, Токар Юля гр.№29, Чорноконь Валентина гр.№28, Боднар Валерія гр.№28, Безгодько Інна гр.№29,  Федчук Анастасія гр.№29.

Дипломи ІІІ ступеня: Верниба Інна гр.№28, Вішталь Поліна гр.№28, Дурко Вікторія гр.№22, Кондратюк Яна гр.№29, Лихогляд Катерина гр.№29, Лукіянчук Людмила гр.№29, Сауляк Віталіна гр.№29, Дерун Максим гр.№22,  Чорній Аню гр.№29.

 

Координатор гри: викладач географії Глушко І.Г. 

«Снігова королева»

20 листопада 2014  відбувся півфінал обласного етапу Всеукраїнського конкурсу перукарського мистецтва «Снігова королева». У півфіналі конкурсу брало участь 11 учнів із груп перукарів – модельєрів нашого закладу (педагоги - наставники Журавель Ю.П., Вішталь Т. В., Казьмірович К. І. та Крикливої Р. А.).  Майстри-початківці демонстрували свої роботи у трьох номінаціях: плетіння, вечірня зачіска на довгому волоссі та ексклюзивний фантазійний образ. Образи оцінювали майстри і технологи-експерти  косметичної компанії Estel Professional.

За підсумками конкурсу кращими визнали роботи учениць Церковної Катерини в номінації «Ексклюзивний фантазійний образ» (ІІ місце) та Давидюк Юлії в номінації «Плетіння» (ІІ місце).

Щиро вітаємо переможців конкурсу «Снігова королева 2014» Церковну Катерину та Давидюк Юлію! Нехай здійсняться всі  творчі задуми і кожен день буде осяяний почуттям любові і взаєморозуміння, а міцне здоров’я та гарний настрій стануть запорукою великих перемог!

Всеукраїнська українознавча  гра «СОНЯШНИК»

Координатор гри: викладач української мови та літератури Форманчук В.В.

4 березня 2014р. учні нашого навчального закладу прийняли участь у Всеукраїнській українознавчій грі «Соняшник», де здобули:

Дипломи І ступеня  Всеукраїнського рівня: Куций С. гр. № 20, Зосієнко С. гр. №20, Хіміч Н. гр. №20, Лихогляд К. гр. №29, Кондратюк Я. гр. №29,Токар Ю. гр. №29,Чорній А. гр. №29.

Дипломи ІІ ступеня Всеукраїнського  рівня: Шевчук Т. гр. № 29, Лук’янчук Л. гр. №29. 

Дипломи І ступеня Регіонального рівня: Паламарчук І. гр. №29.

Всеукраїнська  гра «ГЕЛІАНТУС»

Координатор гри: вчитель географії Глушко І.Г.   

11 грудня 2013р. учні навчального закладу прийняли участь у Всеукраїнській грі «Геліантус», де здобули:            

Дипломи    ІІ ступеня: Головчак М. гр.№12 , Голуб А. гр.№31, Паламарчук І. Гр.№29 .

Дипломи    ІІІ ступеня: Кірка Д. гр.№27, Ковтун.Л. гр.№31, Кондратюк Л. гр. №29, Коренюк Н. гр.№27.

Сертифікат учасника: Храплива А.гр.№27. 

Всеукраїнська математична  гра «КЕНГУРУ»

Координатор гри: викладач математики Ракович Н.П.

В березні  2014р. учні навчального закладу прийняли участь у Всеукраїнській  математичній грі «Кенгуру», де здобули:            

Відмінний результат:Капиця Т.гр.27,Кірка Д. гр.27, Бархоткіна А. гр.27, Фігас К. гр.27, Кяпп О. гр.12, Чернозуб А гр.19,. гр. Куций С. гр.20, Хіміч Н. гр.20, Задорожний О. гр.12, Кондратюк Я. гр.29, Чорній А. гр.29, Попкова К. гр.29.

Добрий результат:  Патрін С. гр.12, Миколюк І. гр.30, Вовчук Ю .гр.30, Орел Л. гр.30,  Ткач А. гр.27,

Сертифікат учасника: Лихогляд К. гр.29, Лелюшкін В. гр.12.

Описание: C:\Users\user\Desktop\100_0910.JPG

Всеукраїнська  гра  з англійської  мови «PUZZLE»

Координатор гри: викладач англійської мови Дребот Т.Б.

В 2012р. учні навчального закладу прийняли участь у Всеукраїнській  грі «PUZZLE» з англійської мови, де здобули:            

Дипломи ІІІ ступеня  Всеукраїнського рівня: Павленко Ю.гр.№29.

Дипломи І ступеня Регіонального рівня: Мельник А. гр. № 29, Клімішин В. гр.№9

Дипломи ІІ ступеня Регіонального  рівня: Гувернант Е. гр. № 9. 

Дипломи ІІІ ступеня Регіонального  рівня: Гуцуляк О. гр. № 29, Межировська В. гр. № 29, Демчук Ю. гр. № 31, Кучерук Т. гр. № 30, Сафронова А. гр. № 30,  

 

 

Результативність у 2017-2018 н.р.

Результативність у 2016-2017 н.р.

Результативність у 2015-2016 н.р.

Результативність у 2014-2015 н.р.

Діаграма 1. Результативність навчальної діяльність учнів І курсу з загальноосвітньої підготовки

Діаграма 2. Результативність навчальної діяльність учнів ІІ курсу з загальноосвітньої підготовки

Діаграма 3. Результативність навчальної діяльність учнів ІІІ курсу з загальноосвітньої підготовки

Діаграма 4. Результативність навчальної діяльність учнів І курсу з професійно-теоретичної підготовки

Діаграма 5. Результативність навчальної діяльність учнів ІІ курсу з професійно-теоретичної підготовки

Діаграма 6. Результативність навчальної діяльність учнів ІІІ курсу з професійно-теоретичної підготовки

 

 

 


Виконання начісування, тупірування. Нанесення структурних засобів для укладання волосся

Саме  за  такою темою 12.10.2015 року  майстром виробничого навчання  Вішталь Т. В.  у групі №27,  професія «Перукар(перукар-модельєр);візажист» був проведений відкритий урок виробничого навчання в майстерні перукарів №110.

Завдання, які були поставлені майстом перед учнями передбачали: виконання  основних прийомів володіння інструментом при здійсненні начісування й тупірування; ознайомлення з асортиментом професійних засобів для укладання волосся та специфікою їх нанесення; обрання  відповідного стайлінгового засобу в залежності від особливостей волосся та виду зачіски.

Одним з етапів їх виконання стала актуалізація опорних знань учнів, яка була проведена  у різних формах: перевірка вмінь за практичними завданнями з однією групою учнів;  перевірка знань за картками-завданнями та тестами з другою групою учнів; фронтальна перевірка знань і вмінь за системою питань з рештою учнів.

Ознайомлення з переліком технічного комплексу, що в подальшому використовувався учнями в процесі виконання навчально-виробничих робіт,  відбувалось у вигляді систематизації учнями  перукарських засобів по групах. 

Пояснення нового навчального матеріалу було закріплене переглядом відеоматеріалу з виконання технік збільшення об’єму майстром-експертом, а також проведенням наочного майстер-класу по нанесенню  структурних  засобів для укладання волосся майстром виробничого навчання. 

Учні мали змогу ознайомитись з роботами видатних майстрів-професіоналів перукарської сфери,  та сучасними професійними стайлінговими засобами та новинками відомих фірм: Estel (Росія), Londa (Німеччина), Vitality’s (Італія), Paul Mitchell (США). 

Етап закріплення і перевірки засвоєння учнями нового матеріалу  проходив  у формі гри «Скринька», де по характеристиці стайлінгового засобу, учні повинні були відгадати прихований косметичний продукт  та виконати завдання від Патріка Камерона, в яких по зображенню зачіски учні визначали її елементи й техніку збільшення об’єму.

Наступний етап реалізації завдань  уроку  був поділений на дві частини: спочатку учні відпрацьовували прийоми начісування й тупірування на манекенах-болванках, потім  були об’єднані в групи «майстер-клієнт» для виконання затесту стайлінгових засобів.

В підсумку завдання поставлені майстром виробничого навчання перед учнями були виконанні якісно і своєчасно. Учні презентували свої роботи,  ділилися враженнями  від затесту, аналізували  причини помилок  та пропонували  способи  щодо їх усунення. 

Оцінювання навчальних досягнень учнів на уроці здійснювалось  у двох аспектах: рівень оволодіння теоретичними знаннями та якість практичних умінь і навичок, оцінку отримав кожен учень.

Улаштування перегородок із цегли

Саме за такою темою 22.10.2015 року майстром виробничого навчання Ільницькою Н.А. гр.№16 професії « Муляр; електрозварник ручного зварювання» був проведений відкритий урок  виробничого навчання на об'єкті виробничої практики – території Якушинецького територіального відокремленого відділення ДНЗ «ВПУ-7 м. Вінниці».

Завдання, які були поставлені перед учнями, передбачали спорудження перегородок прийомами мурування в 0,5 цегли за однорядною системою перев’язування швів.  Одним з етапів їх виконання стала актуалізація опорних знань учнів за індивідуальними проектами.  Графічне зображення цих проектів попередньо створювалось учнями у прикладній програмі AutoCad та продемонструвало ґрунтовні знання учнів щодо проектування та принципів розміщення перегородок в середині будинку.

На наступному етапі реалізації цілей уроку майстром виробничого навчання було використано прийом поділу навчальної групи на ланки «трійка». Ефективність роботи підвищилась за рахунок виконання учнями на стінах та підлозі попередньої розмітки осей, згідно проекту перебудови будівлі.

В підсумку завдання поставлені майстром виробничого навчання перед учнями були виконанні якісно і своєчасно. Презентувалися вони у вигляді заповнення рейтингової таблиці та виставлення поточних і сумарних балів з урахуванням допущених розрахункових, технологічних та часових помилок.  

 

Учитель готується до хорошого уроку все життя. Така духовна і філософська основа професії і технології нашого труда: щоб дати  учням іскорку знань,  учителю потрібно увібрати ціле море світла

В. Сухомлинський

 

Тема програми: «Опорядження поверхонь простою штукатуркою»

Тема уроку: підсумкове заняття з теми "Опорядження поверхонь простою штукатуркою» на уроках виробничого навчання в майстерні (майстер виробничого навчання Піддубняк В.В.)

 

Методична мета уроку: створення умов для закріплення теоретичних знань учнів та перевірки практичних умінь та навичок в нестандартній ігровій формі.

Мета уроку:

навчальна: закріплення та контроль знань, умінь та навичок  з технології накидання розчинових сумішей, формування загальнопрофесійних вмінь та навичок, які забезпечують широчінь профілю підготовки.

виховна: виховання в учнів почуття відповідальності, самостійності, охайності при виконані штукатурних робіт, поваги до праці, до своєї професії, здатності працювати в колективі.

розвиваюча:розвивати в учнів пізнавальну активність та самостійність, вміння та навички самовдосконалення, культуру навчально-виробничої праці

 

 

 

Мета уроку:

навчальна: формувати  та вдосконалювати в учнів професійні знання, вміння та навички під час приготування шпаклювальних  суміші,  виконанні  часткового та суцільного  шпаклювання,  армуванні поверхні скло-сіткою при підготовці під водяне пофарбування в умовах виробничої практики на присвоєння кваліфікаційного розряду маляр ІІІ розряду.

виховна: виховувати  свідоме ставлення до навчального процесу, розвивати ділову активність, комунікабельність, уважність, охайність.

розвиваюча: розвивати вміння порівнювати, узагальнювати, навички самооцінки, окомір, відчуття міри.

 

    

Виживає не сильніший і не розумніший, а той, хто най­краще реагує на зміни, що від­буваються. Гордон Драйден

Тема програми: Прогресивні технології хімічної завивки волосся.

Тема уроку: «Технологія виконання біозавивки з використанням сучасних препаратів» (майстер виробничого навчання Журавель Ю.П.)

 

Мета уроку:

навчальнаудосконалювати та систематизувати уміння учнів при виконанні складних робіт з хімічної завивки; сформувати навички при вирішенні складних виробничих завдань.

розвиваюча -  розвивати логічне, аналітичне мислення при вирішенні виробничих ситуацій, терплячість, самостійність в роботі.

виховна - виховувати почуття відповідальності за результати своєї праці,  естетичний смак, формувати вимогливість до оцінки своїх знань, доброзичливість, культуру спілкування.

 

методична: впровадити нові інтерактивні методи та форм навчання, елементи гри, як засобу підвищення ефективності уроку та зацікавленості учнів до обраної професії.

 

 

 

 

Тема програми: Виконання окремих деталей та вузлів  швейних виробів

Тема  уроку:  «Обробка кишені з відрізним бочком» »(майстер виробничого навчання Сушко В.В.)

Мета  уроку:   засвоїти знання, умінь і навичок учнів по обробці кишені з відрізним бочком, виховувати охайність в роботі учнів, точність у виконанні трудових прийомів по обробці даного вузла., розвивати окомір, пам'ять. 

  

 

 

 

 

 

„ Любити можна тільки те, що добре знаєш”

Ж.Ж. Руссо

 

Тема уроку: «Приготування страв з риби та морських продуктів»(майстер виробничого навчання Шпіхернюк Л.М.)

 

Мета уроку:

 навчальна передбачає:

- засвоєння обсягу загально професійних та спеціальних знань, умінь та навичок шляхом практичного застосування у виробничій діяльності;

- закріплення і розвиток умінь і навичок планування і здійснення виробничого процесу;

-  застосування знань для розв’язання навчально-виробничих завдань;

- формування готовності до оволодіння сучасною технікою і технологією приготування страв з риби і морепродуктів.

розвиваюча передбачає формування:

- раціонального мислення та творчості;

- пізнавальної активності та самостійності;

- уваги, спостережливості;

- вміння та навички самовдосконалення за професією «Кухар»

- звички планувати та контролювати власну працю.

     виховна спрямована на виховання:

- культури навчально-виробничого процесу;

- поваги до праці, професії «Кухар»;

- моральних якостей учня як особистості;

- дисципліни, сумлінності, відповідальності, ініціативи, толерантності.

 

Тема уроку: "Приготування бісквітно-кремових тортів на замовлення" (майстер виробничого навчання Пшенична Галина Василівна)

Мета уроку:

 Навчальна:

- виявлення глибини знань, перевірка та оцінку знань, умінь та навичок;

- формування вмінь та навичок планування та здійснення виробничого процесу;

- формування готовності до оволодіння сучасною технікою і технологією приготування бісквітно-кремових тортів на замовлення;

- формування вмінь застосовувати знання для розв'язання навчально-виробничих завдань;

- підвищення рівня професійності та майстерності учнів.

Розвиваюча:

- формування  творчої фантазії та професійного мислення;

- художнього та естетичного смаку при оздобленні виробів;

- уміння самостійно приймати рішення, аналізувати свою роботу, самоконтроль в процесі роботи.

Виховна спрямована на виховання:

- гордості за обрану професію;

- відповідальності за якість виконаних робіт;

- дисципліни, сумлінності, ініціативи, толерантності.

Мета проведення конкурсу: контроль та аналіз навчальних успіхів учнів, виявлення їх професійної компетенції, оцінка знань, умінь та навичок.

Форма проведення: урок-конкурс

Матеріально-технічне забезпечення: інструкційно-технологічні картки, технологічні картки, схеми, фото та малюнки тортів, натуральні зразки оздоблень з оздоблюючих напівфабрикатів і др.

Устаткування, пристрої, інвентар, інструменти, посуд: ваги, міксери,форми для випікання напівфабрикатів, штамповки, плунжери, набір стеків, сита,  качалки, силіконові  килимки, кондитерські щипці, ножі, різці, вайнери, молди, утюжок для мастики, посуд, пензлики, барвники, гелі, кандурин, сировина та готові напівфабрикати.

Епіграф уроку: "Торт - це мрія, мрія  яка здійснюється"

Тема програми: «Приготування страв з м'яса, сільськогосподарської птиці та субпродуктів»

Тема уроку: «Приготування страв з смаженого м’яса порційними  шматками» (майстер виробничого навчання Юзвенко В.О.)

Мета уроку:

Навчальна:

- засвоєння загально професійних та спеціальних знань, умінь та навичок шляхом практичного застосування у виробничій діяльності;

- закріплення і розвиток умінь і навичок планування і здійснення виробничого процесу;

- застосування знань для розв’язання навчально-виробничих завдань;

- формування готовності до оволодіння сучасною технікою і технологією приготування страв з м’яса.

Розвиваюча:

- раціонального мислення та творчості;

- формування пізнавальної активності та самостійності;

- увагу, спостережливість;

- вміння та навички самовдосконалення за професією «Кухар»

- звички планувати та контролювати власну працю.

Виховна:

- виховання культури навчально-виробничого процесу;

- поваги до праці, професії «Кухар»;

- моральних якостей учня як особистості;

- дисципліни, сумлінності, відповідальності, ініціативи, толерантності.

Тип уроку: формування умінь та навичок

Метод проведення: робота малими групами

Матеріально-технічне забезпечення:

1. Обладнання та інструменти особистого користування: розробні дошки "ОС" та "МС", сито, ложка столова, лопатка металева, шумівка, ножі кухарської трійки, кухарська голка, молоточок для відбивання м'яса, лотки для паніровки, столовий посуд та інвентар, інструкційно-технологічні картки, сировина

2. Обладнання та інструменти загального користування: електрична плита, конвекційна шафа, сковорідки, ваги, каструлі та миски місткістю 0.5л., 1л, 2л

ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК

Група  №36, професія – «Кухар;кондитер»

Викладач спецдисциплін  Явгусішина Л.А. та майстер в/н Плахотнюк Н.П.

Тема уроку: «Запечені страви з м’яса».

Мета уроку:

Навчальна: сформувати в учнів систему знань в обсязі необхідному для свідомого та глибокого оволодіння професією, підготувати учнів до застосування одержаних теоретичних знань на практиці, сформувати необхідні професійні вміння та навики, навчити учнів готувати та подавати: запечені страви з м’яса. Формувати навички здатності генерування і презентації ідей, уміння практично застосувати теоретичні знання. Розширити професійні знання учнів за рахунок використання досвіду підприємств ресторанного господарства Вінницької області з технології приготування страв з м’яса.

Розвиваюча: розвити навички з використання необхідних прийомів та операцій з приготування запечених страв з м’яса,  ініціативу, творчість, уміння використовувати знання нової технології на практиці; комунікативні якості, критичне оцінювання власної і сумісної роботи, естетичний смак, економічне мислення.

Виховна: виховувати бережливе ставлення до продуктів, матеріальних цінностей на виробництві, обладнання, посуду, інвентарю, електроносіїв, охайність та уважність в роботі, пильність в дотриманні вимог з техніки безпеки. Виховувати в учнів прагнення до успіху, впевненість у собі, почуття взаємодопомоги, ініціативність, підприємливість, активну життєву позицію, любов до обраної професії. 

Тип уроку: Інтегрований.Урок вивчення нової технології, творчого оперування знаннями, уміннями, навичками.

Форма організації навчальної діяльності: Робота  малими групами.

Прийоми навчання:Самостійне навчання, вивчення досвіду роботи підприємств масового харчування та його апробація в навчальному процесі, рольова гра  «навчаємося разом» (практичні вправи), презентація, взаємоконтроль, дебрифінг, пояснювально-ілюстративні та проблемно–пошукові (шляхом використання електронних засобів навчання, мультимедійних презентацій, методу проекту).

Методи навчання:

•Діалогічні – бесіда, пояснення, конкурси;

•Наглядно – демонстративний – показ трудових прийомів і операцій.

•Практичні – вправи з використанням трудових прийомів і операцій; методи розвитку самостійного і творчого підходу.

•Інтерактивні – рольова гра, коментування, «рівний-рівному»

Місце проведення уроку: лабораторія кухарів- кондитерів.

Час роботи: 6 годин.

Оцінювання: Загальна оцінка за урок виводиться як середнє арифметичне з кількох оцінок (самооцінка, оцінка керівника групи, майстра виробничого навчання, викладача).

 

Механізм голки

2 листопада 2015 року викладачем спецдисциплін Цекот Оленою Михайлівною у групі №24 з професії «Швачка;кравець» був проведений відкритий урок на тему «Механізм голки».

Завдання, які були поставлені перед учнями, передбачали вивчити будову механізму голки, роботу і регулювання механізму в цілому, а також засвоїти вміння: виявляти помилки в структурній схемі механізму голки; виявляти причини неполадок при неправильно закріпленій голці.

На етапі актуалізації опорних знань учні виконували цікаві інтерактивні завдання: «Незакінчене речення», інтерактивний кросворд «Будова голки», за допомогою яких всестороньо учні повторили раніше засвоєний навчальний матеріал.

На наступному етапі, мотивація навчальної діяльності, викладачем було застосовано прийом гронування – «Асоціативна квітка», що дало учням можливість більш точно узагальнити поняття та визначення «механізму» .

Пояснення викладачем нового матеріалу було підкріплене анімаційним роликом «Робота механізму голки» та відео сюжетом «Регулювання механізму голки відносно носика човника» з коментарями експерта-механіка з налагодження роботи швейного обладнання.

На етапі закріплення і корекції нових знань застосовано метод ланцюжок, де учням пропонувалось назвати деталі механізму голки за ескізом та  по умовному позначенню, а також вирішити кілька поставлених різнотипних задач на виправлення помилок в структурній схемі механізму та виявлення причин неполадок при неправильно встановленій голці.

При підведенні підсумків викладач застосував метод  рефлексії в рамках якого учням пропонувалося записати  на листочках свої враження від уроку одним або двома словами і почепити їх на «дерево вражень». 

У підсумку викладач озвучила та обґрунтувала бали таблиці оцінювання, що велася учнем-експертом протягом уроку і де в сумарному підрахунку визначилися оцінки учнів за роботу на уроці.

Бінарний урок основи правових знань – основи галузевої економіки та підприємництва

(перукар-модельєр; візажист)

Тема: «Трудові ресурси та зайнятість населення України»

Викладачі: Задорожна О.П., Чорната Л.Й.

Мета уроку:

Навчальна:

- ознайомити учнів з базовими поняттями трудового права  про зайнятість населення;

- сформувати в учнів уявлення про безробіття, як макроекономічну проблему;

- розглянути поняття: «безробіття», «робоча сила», «зайняті», «безробітні», види безробіття і показник вимірювання рівня безробіття;

- сформувати вміння аналізувати умови виникнення безробіття .

Розвиваюча:

- формувати  уміння працювати з нормативно-правовими актами;

- сприяти розвитку в учнів вміння застосовувати отримані знання, аналізувати і узагальнювати отриману інформацію;

- розвивати зацікавленість учнів у вивченні нового матеріалу за допомогою інформаційних технологій;

- продовжити розвивати економічне мислення.

Виховна:

виховувати самостійність, почуття відповідальності за вибір майбутньої професії, свідомих громадян, що мають активну громадянську позицію.

Тип уроку: урок вивчення й первинного закріплення знань.

Методи навчання:

- робота з таблицями,  статистичними матеріалами;

- демонстрація, пояснення;

- робота з нормативно-правовими актами

Обладнання: Примірники Конституції України, витяги Закону України «Про зайнятість населення» та КЗпП,  роздатковий матеріал; мультимедійне обладнання та презентація.

Форми організації:

- фронтальна;

- групова;

- індивідуальна.

Епіграф  уроку:

Хоча б над тобою було сто вчителів – вони будуть безсилі, якщо ти не зможеш сам змусити себе до праці і сам вимагати її від себе.

Урок електротехніки

(професія електрогазозварник)

Лабораторна робота: «Дослідження кола змінного струму з активним та індуктивним опорами» (викладач Задорожна О.П.)

Мета уроку:

- перевірити знання теорії змінного струму, види опорів у колі змінного струму, магнітні властивості матеріалів, що створюють опір, знання формул;

- сформувати уміння працювати з електронним конструктором «Початки електроніки»;

- сформувати уміння розраховувати опір та потужність за заданими формулами, будувати трикутник опорів;

- сформувати уміння аналізувати результати своєї роботи, робити висновки;

- розвивати навички роботи у команді і уміння захищати власні ідеї

Урок інформаційних технологій

(професія перукар)

Практична робота “Створення презентації професійного спрямування.” Презентація Intel-проекту «Мистецтво краси» (викладач Половинка Л.М.)

Мета уроку:

навчальна: навчити учнів застосовувати теоретичні знання з професії та вміння працювати з прикладним програмним забезпеченням, інформаційно-пошуковими системами, інтерактивною дошкою для практичної діяльності професійного спрямування; ознайомити учнів з модними тенденціями перукарського мистецтва, з рекомендаціями по корегуванню форми обличчя за допомогою зачіски та макіяжу, по підбору кольорової гами відповідно до типів зовнішності, з правилами догляду за шкірою та волоссям; поглибити та систематизувати знання та навики з перукарської справи та техніки, технології макіяжу;

розвивальна: розвивати в учнів навчально-пізнавальну, інформаційну комунікаційну компетенції, вміння працювати на засадах ділового співробітництва, розвивати навички мислення вищого рівня, навики надання клієнту грамотної консультації з підбору зачіски, макіяжу, кольору фарби для волосся, вміння робити соціологічні опитування, аналізувати і презентувати результати своєї діяльності;

виховна: виховувати естетичний смак, професійну гордість, цілеспрямованість, самостійність, відповідальність, впевненість в собі, колективізм, прагнення до успіху, до самовдосконалення, самоповагу і повагу до оточуючих, доброзичливість, культуру спілкування з майбутнім клієнтом.

Урок спецтехнології

(професія столяр)

Тема: Дискові електропили. (викладач Гулько С.В.)

Мета:

освітня: вивчити електроінструмент, що використовується при розкроюванні деревини, а саме: дискові електропили та їх конструктивні елементи, види дискових електропил, правила техніки безпеки при роботі з електроінструментом, сформувати в учнів вміння та навички користування електропилами

виховна: виховувати в учнів працелюбність,  почуття акуратності та відповідальності при розпилюванні деревини

розвиваюча: розвинути в учнів навики виконання механізованих прийомів обробки деревини, розвинути вправність рухів, конструкторсько-технічне мислення та творчі якості

Урок з предмета

«Технологія приготування їжі з основами товарознавства»

(професія кухар)

Тема за тематичним планом: «Технологія приготування страв овочів» (викладач Явгусішина Л.А.)

Мета уроку:

навчальна: узагальнити  та  перевірити  знання  з  первинної  обробки  овочів,   систематизувати  знання,  пізнавальні  здібності  учнів  з  технології  приготування    гарячих  страв  з  овочів.  Навчити  учнів  пошуковій  роботі  з  додатковими  джерелами  та  умінню  презентації  своїх  знахідок.  Формувати  готовність  учнів  до  оволодіння  креативними  напрямками  в  приготуванні,  оздобленні  та  подачі  страв  з  овочів. Формувати  вміння  і  навички  щодо  застосування  теоретичних  знань  на  практиці.

розвиваюча: розвивати  самостійну  роботу  учнів  з  додатковими  джерелами,  електронними  носіями,  уміння  з  презентувати свої досягнення, формувати  увагу та спостережливість під  час  корекції  знань.

виховна: виховувати  почуття  відповідальності,  зацікавленості,  співпраці, культури спілкування під час вирішення проблемних та виробничих ситуацій, а також наполегливості у досягненні кінцевого результату, повагу  до  предмету  та  обраної  професії.

 

  Тема: «Ми живемо у Європі.Україна та Великобританія» (викладач Карпальова О.І.)

 

 Мета:

 практична:

 • практикувати учнів у мовленні за темою;

 • практикувати діалогічнемовлення;

 • навчати сприймати на слух  іншомовнуінформацію;

 розвивальна:

 • розвивати увагу, уяву, пам'ять, мовлення, логічне мислення;

 • розвивати навички мовленнєвої діяльності;

 • сприяти розвитку пізнавальних інтересів учнів;

виховна:

• сприяти розширенню світогляду учнів;

• формувати естетичний смак;

• виховувати патріотизм та повагудо інших держав;

 

  виховувати вміння співпрацювати

 

  

Урок біології

Тема: «Клітинний рівень організації життя» (викладач Палій А.В.)

 

  Мета уроку:

Øосвітня: узагальнити, систематизувати, проконтролювати знання учнів з теми «Клітинний рівень організації життя»

Øрозвиваюча: продовжувати розвивати у учнів навички узагальнення та систематизації знань, уміння розвивати пам’ять, увагу, логічне і критичне мислення, уміння робити висновки

Øвиховна: виховувати самостійність та навички самооцінки  

 

 Урок правознавства

Тема уроку: «Кримінальне право» (викладач Чорната Л.Й.)

 

  Мета:

·       навчальна - закріпити знання учнів з кримінального права, отримані в курсі вивчення предмету «Правознавство», знання про основні елементи судового процесу

·       розвиваюча - розвивати уміння давати правову оцінку наведених ситуацій, формувати власне ставлення до проблем, пов’язаних із злочинністю та кримінальною відповідальністю

·       виховна – виховувати усвідомлену необхідність підпорядкування власної поведінки нормам українського кримінального права

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дочірні категорії

Меню

Зараз на сайті Online: 

На сайті 10 гостей та відсутні користувачі

Статистика відвідування:

Останні новини:

Благодійна акція з ...

03.12.2018 р. Вінницькою міською радою та ...

ІІ тур (обласний) огляду ...

21 та 23 листопада 2018р. на виконання наказу ...

«Місячник Цивільного ...

З 26.09.2018р. по 26.10.2018р. у ДНЗ «ВПУ 7 м. ...

ІІІ (обласний) етап ІХ ...

Вітаємо ученицю групи № 29 Грибенюк Аліну із ...

Вхід | Реєстрація

Scroll to top