Для підготовки учнів з професії «Муляр; електрозварник ручного зварювання» відповідно до робочих планів та навчальних програм забезпечена 5 навчальними кабінетами (загальна площа на 1 учня – 4,1 м2), де проводиться викладання предметів професійно-теоретичної підготовки, які забезпечені навчально-плануючою документацією, підручниками, методичною літературою, роздатковим матеріалом, плакатами та  2 навчально-виробничими лабораторіями загальною площею 218, 4 м2  де проводяться уроки виробничого навчання за новими сучасними технологіями. Майстри працюють над впровадженням інноваційних технологій та інтерактивних методів навчання.

Майстерня для мулярів обладнана наступним обладнанням:

Розчинозмішувач – 1 шт., , кутова шліфувальна машина – 1 шт., перфоратор – 1 шт., електромолоток з набором змінних насадок – 1 шт.

Ручний інструмент: кельма – 15 шт., молоток-кирка – 15 шт., лопата розчинові – 10шт., лопата штикова – 10 шт., лом монтажний – 2 шт., молоток -кулачок – 2 шт., кувалда прямокутна (до 16 кг.) – 1 шт., розшивка стальна випукла – 5 шт., розшивка стальна вигнута – 5 шт., пилка ножівка – 3 шт., сокира – 2шт., молоток (1,85 кг) – 15 шт., трамбівка дерев'яна – 1шт., кувалда – 5 шт.

Контрольно – вимірювальний інструмент і пристрої: метр складний – 8 шт., рулетка – 3 шт., шнур розміточний у корпусі – 5 шт., рівень будівельний – 5 шт., висок будівельний – 5 шт.,кутник дерев'яний – 5 шт., правило дюралюмінієве – 3 шт., правило дерев'яне – 3 шт.

Інвентар для кам'яного мурування:  ящик для розчинової  суміші (металевий) – 10 шт., піддон для цегли – 10 шт., тачка інвентарна – 1 шт., причалка (кручений шнур діаметром 3 мм) – 100м, відро – 4 шт., рукавиці – 15 шт., шафа для одягу.  

Викладання предметів професійно-теоретичної та професійно-практичної підготовки з професії «Кухар» та «Кондитер»  проводиться в обладнаних навчальних кабінетах:

 кабінет технології приготування борошняних кондитерських виробів;

 кабінет устаткування підприємств харчування;

 кабінет охорони праці і ПДР;

 кабінет електротехніки і основ галузевої економіки;

 кабінет інформаційних технологій.

Уроки виробничого навчання та лабораторно-практичні роботи виконуються у 2 навчально-виробничих лабораторіях  - загальною площею 160,6 м.кв.

Для практичного застосування учнями своїх навичок в училищі працює кафе "Світлана".

Кожен із кабінетів та лабораторії  забезпечені  підручниками, навчально-методичною літературою, таблицями, навчальними посібниками та роздатково-дидактичним матеріалом. У кабінетах функціонують міні-бібліотеки, які містять методичну літературу, підручники , збірники завдань для підготовки до ККЗ, додаткову літературу з технології приготування їжі та кондитерських виробів. На базі кабінетів проводиться додаткова робота – консультації та працює гурток «Кулінар» .

Лабораторії обладнані устаткуванням та  механізмами згідно державних стандартів  (ДСПТО 5122-НО.55.3-5-2007 та  Наказу Міністерства освіти і науки України від “29”серпня 2007р. №771) забезпечення навчально-виробничого процесу в ПТНЗ.

Матеріали, які систематизовані та укомплектовані згідно з вимогами Положення «Про організацію навчально-виробничого процесу в ПТНЗ» (затвердженого Наказом Міністерства освіти і науки України № 419 від 30.05.2006),  щорічно поповнюються та оновлюються викладачами спеціальних дисциплін та майстрами виробничого навчання.

Навчання учнів здійснюється за новими сучасними технологіями, педагогічний колектив працює над впровадженням інтерактивних методів та інноваційних технологій в навчання. У процесі навчання широко використовуються новітні комп’ютерні технології та  технічні засоби навчання.

Для забезпечення професій «Швачка», «Кравець» в училищі є 3 кабінети і 5 майстерень,які оснащені комп’ютерною технікою і мультимедійним пректором. Викладання предметів «Технологія виготовлення швейних виробів»  і «Матеріалознавство» здійснюється на базі кабінету №310 «Кабінет спецтехнології і матеріалознавства». Кабінет має площу 72 м. кв. з площею на одного учня 2,4 м. кв. Кабінет забезпечений підручниками, навчально-методичною літературою, комплектами зразків обробки вузлів одягу, інструкційними-технологічними картами, навчальними посібниками, з завданнями до підготовки поетапної кваліфікаційної атестації, та Державної кваліфікаційної атестації; комплектами натуральних,  навчально-наочних взірців волокон та матеріалів, мікроскопами МБУ; УМ-301.

В кабінеті   організована  навчальна робота  так, щоб учні самі відкривали нове, а не  одержували «готові»  відповіді, приділяється  велика увага творчій роботі. Учні виконують творчі проекти за допомогою мультимедійних засобів.  

Викладання предметів: «Обладнання  швейного виробництва» та «Спецмалювання» здійснюється в кабінеті № 311, загальною площею 72 м.кв. Кабінет  естетично оформлений, просторий, відповідає санітарно-гігієнічним нормам.    В кабінеті оформлено стенди: «Обладнання швейного підприємства», «Нове в техніці і технології», «Кінематичне зображення деталей і вузлів», «Куточок з охорони праці» .  Розроблено в достатній кількості роздатковий матеріал, є набір швейних машин згідно тем предмету, інструкційні карти. Кабінет «Креслення та основи конструювання одягу» просторий, відповідає нормативам оснащення навчальних кабінетів та санітарно-гігієнічним нормам. В кабінеті проводиться систематична робота по створенню, удосконаленню і систематизації навчально-наочних посібників. При обладнанні кабінету дотримуються вимоги наукової організації праці, виробничої естетики і правил безпеки праці.

В кабінеті «Конструювання» є перелік методичного оснащення складений згідно з навчальною програмою курсу «Креслення і основ конструювання одягу»,  навчальні посібники, роздатково  – дидактичний матеріал, збірники завдань для підготовки ПА, у кабінеті оформлені стенди : «Новинки моди», «Молодіжний подіум» «Сьогодні на уроці», «Моделювання спідниці”, які постійно діють, є в достатній кількості інструкційні картки відповідно до тем уроків.

В наявності вся необхідна навчально-плануюча документація. Дидактичні матеріали представлені у вигляді роздаткового матеріалу,  схем, які зібрані в тематичні папки, лабораторно- практичні роботи.

Для підготовки учнів за професією «Швачка» , «Кравець»в училищі є обладнані відповідно до встановлених вимог 5 майстерень швейного виробництва. Кількість обладнання відповідає нормативним вимогам. Обладнання майстерень в робочому стані, забезпеченість інструментами 100%. Створено комплексно-методичне забезпечення. Стан приміщень і обладнання відповідає вимогам охорони праці. Є в наявності необхідна загально-плануюча документація: паспорт кабінету; перспективно-тематичний план; місячні та поурочні плани; поурочні папки; картки-завдання по темах; поетапні обробки деталей, вузлів та виробів; інструкції та методичні посібники з охорони праці; журнал з охорони праці; мультимедійні презентації,універсальні швейні машини:1022-Мкл.ОЗЛМ , 97кл.ОЗЛМ,8332 кл. «Текстима»,DLN-5410-6 «Джукі»;спеціальні швейні машини 51-Акл.ПМЗ,8515/610 «Алтін»,1026 ПМЗ,335 кл. «Мінерва»,65 кл. ПМЗ,285 кл .ПМЗ;машини напівавтоматичної дії 220-м кл. ОЗЛМ,525 кл. ОЗЛМ;праски промислові, парогенератори.

Майстерня №1.Площа71,5м.кв.;площа на 1 учня 4,7 м. кв.

Майстерня №2.Площа 65м.кв.;площа на 1 учня 4,3 м. кв.

Майстерня №3.Площа 68,3 кв. м.;площа на 1 учня 4,5 кв. м.

Майстерня №4.Площа 70  кв. м.;площа на 1 учня 4,6 кв. м.

Майстерня №5.Площа  68  кв. м.;площа на 1 учня 4,4 кв. м.

Для підготовки учнів з професії «Перукар (перукар-модельєр); візажист» відповідно до робочих планів та навчальних програм забезпечена 6 навчальними кабінетами, двома навчально-виробничими майстернями загальною площею 126 м2. Викладання предметів професійно-теоретичної підготовки з професії «Перукар (перукар-модельєр); візажист» проводиться в обладнаних навчальних кабінетах, які  забезпечені навчально-плануючою документацією, підручниками, методичною літературою, роздатковим матеріалом, плакатами. В кабінеті перукарської, візажної справи та матеріалознавства обладнана міні – бібліотека, яка щорічно поповнюється та оновлюється викладачами спеціальних дисциплін та майстрами виробничого навчання. На базі кабінетів проводиться позакласна робота – консультації із спецпредметів та гурткова робота.

Уроки виробничого навчання проводяться в навчальній лабораторії та майстерні за новими сучасними технологіями. Майстри працюють над впровадженням інноваційних технологій та інтерактивних методів навчання.

Наші партнери

Викладання предметів професійно-теоретичної та професійно-практичної підготовки з професії "Столяр","Столяр будівельний", "Паркетник" та "Монтажник гіпсокартонних конструкцій"  проводиться в обладнаних навчальних кабінетах та майстернях:

- кабінет технології столярних робіт та матеріалознавства;

- майстерня столярів;

- майстерня монтажників гіпсокартонних конструкцій;

- майстерня паркетників;

- кабінет охорони праці і ПДР;

- кабінет електротехніки і основ галузевої економіки;

- кабінет інформаційних технологій.

Навчальні кабінети забезпечені навчально-плануючою документацією: навчальні програми, календарно - тематичні плани, план роботи кабінету, паспорт комплексного методичного забезпечення, а також підручники, методична література, роздатковий матеріал, електронні презентації, тематичні папки з «Технології столярних робіт», «Матеріалознавства», «Технології паркетних робіт», «Спеціальної технології».    Предмети  забезпечені підручниками та  нормативною документацією. Матеріали систематизовані та укомплектовані згідно з вимогами Положення «Про організацію навчально-виробничого процесу в ПТНЗ» (затвердженого Наказом Міністерства освіти і науки України № 419 від 30.05.2006),  щорічно поповнюються та оновлюються викладачами спеціальних дисциплін та майстрами виробничого навчання.

Уроки виробничого навчання виконуються у 4 навчально-виробничих майстернях  - загальною площею 615,8 м2..

Майстерні обладнані ручним, електрифікованим інструментом та деревообробними верстатами згідно державних стандартів  (з професії «Столяр» ДСПТО 7422–DD.20.00-2008 (наказ Міністерства освіти і науки України від 23. 04.2008р.) «Монтажник гіпсокартонних конструкцій» ДСПТО 7132–F.45044-2006 (наказ Міністерства освіти і науки України  23. 08.2006р.), «Столяр будівельний» ДСПТО 7124.F45063 – 2006 (наказ Міністерства освіти і науки України від 23. 08.2006р.), «Паркетник» ДСПТО 7132–F.45044-2006 (наказ Міністерства освіти і науки України 23. 08.2006 р.) забезпечення навчально-виробничого процесу в ПТНЗ.

З метою удосконалення матеріально-технічної бази у 2014-2015 н.р. в майстерню "Столяр" було придбано:

1.Електрофікований інструмент -1шт

2.Контрольно-вимірювальний інструмент - 5 шт

3.Ручний інструмент - 15 шт

4.Телевізор із DVD -1 шт

В майстерню "Паркетник" було придбано:

1.телевізор-1 шт.

2.DVD-1шт.

3.придбано електрифікований інструмент-1шт.

4.оновлено застарілий ручний інструмент

В майстерню "Монтажників гіпсокартонних конструкцій" було придбано:

1.інструмент монтажника гіпсокартонних конструкцій-10 шт.

2.оновлено обладнання робочого місця

3.придбано електрифікований інструмент-1шт.

У кабінеті «Технології столярних робіт»  доукомплектовано навчальними стендами.

Підготовку учнів для ознайомлення з новими деревообробними верстатами, новими технологіями, неможливо здійснити без наявності сучасного обладнання, інструментів і засобів, тому по завершенню теоретичного навчання, учні удосконалюють набуті знання при проходженні виробничої практики на сучасних підприємствах. Значну роль у процесі підготовки кваліфікованих робітників відіграє співпраця з роботодавцями, щодо вивчення сучасних вимог до професії "Столяр","Столяр будівельний", "Паркетник" та "Монтажник гіпсокартонних конструкцій", зокрема використання сучасних деревообробних верстатів та використання новітнього обладнання.

Перелік навчально-методичних напрацювань:

1. Викладач І категорії Гулько С.В.

• Методичні рекомендації до написання ККЗ

Розроблено технологічних та інструкційних карт для проведення практичних робіт з предмету "Технології", проекти з предмету "Технології" 3 шт. («Виготовлення столярного виробу використовуючи сучасні технології »; «Особливості професії «Столяр»; «Технологія настилки штучного паркету»;)

• розробка комплексних контрольних завдань з професійно-теоретичної  та професійно-практичної підготовки з професії "Столяр","Столяр будівельний", "Паркетник" та "Монтажник гіпсокартонних конструкцій"

• Тестові завдання для спецтехнології і матеріалознавства

• Методрозробка уроку теоретичного навчання на тему «Стругання деревини»

• Методичний посібник «Застосування електрофікованого інструменту в деревообробці по професії Столяр».

• Методрозробка уроку теоретичного навчання на тему «Загальні відомості про опорядження. Підготовка поверхні до опорядження»

• Методична розробка до тижня фахової майстерності «Інноваційні технології. Будівництво будинку із бруса»

2. Викладач вищої категорії Ружицький С.А.

• Методична розробка з матеріалознавства на тему «Застосування ДВП і ДСП».

• Методична розробка з матеріалознавства на тему «Бетон, властивості і застосування».

• Методична розробка з матеріалознавства на тему «Матеріали для паркетного покриття».

• Методична розробка з предмету спеціальна технологія на тему «Організація робочого місця, транспортування, зберігання ГКЛ та ГВЛ».

• Методична розробка виховного заходу на тему «Професійні знання – це твоє майбутнє».

• Методична розробка виховного заходу на тему «Особистий приклад виховує нас».

• Методична розробка до тижня фахової майстерності «Серед будівельних професій, моя займає почесне місце»

3. Майстер виробничого навчання Фомишен В.В.

• Методрозробка до відкритого уроку «Підготовка основи під паркетну підлогу»

• Поповнення навчально-методичного комплексу по професії паркетник сучасними відеоматеріалами на теми: «Підготовка основи під настилання підлоги з лінолеуму і паркету», «Настилання штучного паркету».

• Методрозробка до виховного заходу «Сучасні іноваційні технології виготовлення, столярних інструментів»

4. Майстер виробничого навчання Тихонюк В.Н.

• Методрозробка до тижня спецдисциплін «Історія виникнення шафи»

5. Майстер виробничого навчання  Столяр В.В.

• Методрозробка до тижня спецдисциплін «Сучасні меблі»

6.Майстер виробничого навчання  Шевчук М.І.

• Методична розробка відкритого уроку на тему: «Виготовлення напівколони».

• Шевчук М.І. методична розробка відкритого уроку на тему: «Виготовлення складних столярних виробів. Основне обладнання робочого місця столяра – верстак».

• Шевчук М.І. Створення для уроків виробничого навчання по професії «Монтажник гіпсокартонних конструкцій» шаблонів та демонстраційних зразків на тему «Виготовлення криволінійних елементів із гіпсокартонних плит».

Позаурочна робота:

- гурткова робота із здібними учнями (працює гурток «Різальник по дереву і бересті»);

- виставка фахових учнівських стінгазет «Сучасні технології у столярній справі»; «Майстри по обробці деревини» та ін.

- Виховний захід до тижня фахової майстерності «Серед будівельних професій, моя займає почесне місце»

- виготовлення макетів;

Оснащення навчально-матеріальної бази складає 85% обладнання відповідно до норм передбачених державним стандартом, комплексно-методичне забезпечення складає -  84, 6%.

 

Викладання суспільно-гуманітарних дисциплін проводиться високо кваліфікованими педагогами в функціонально обладнаних навчальних кабінетах з таких дисциплін, як: «українська мова та література», «іноземна мова», «історія», «правознавство», «зарубіжна література».

Кабінет історії - це спеціально обладнаний навчально-методичний центр вивчення історії України та всесвітньої історії, який забезпечує високий рівень викладання предметів. Саме тут учні мають змогу поринути у світ минулого на основі різних історичних джерел інформації. Описувати героїчні події Вінниччини, України та світу в період ХХ та ХХІ століть, вільно висловлювати власні судження і переконливо їх аргументувати, аналізувати історичні факти, співвідносити історичні процеси з періодом (епохою) та політичними діячами на основі наукової літератури, періодики та історичних наукових досліджень.

Кабінет призначений для проведення уроків історії, позакласних та виховних заходів, занять історико-краєзнавчого гуртка «Історик», індивідуальної та групової роботи з дітьми та батьками.

Кабінет української мови та літератури – це спеціально обладнане навчальне приміщення оснащене засобами навчання та обладнанням згідно з санітарно-гігієнічними нормами і положенням про облаштування навчальних кабінетів та аудиторій.

У кабінеті для учнів облаштовано 30 робочих місць. Кабінет оснащено підручниками, посібниками хрестоматіями, словниками, зображувальними наочними посібниками, дидактичними матеріалами фаховими журналами, завданнями для контрольних робіт, пробними зошитами для ЗНО, розробками відкритих уроків та заходів, літературно-краєзнавчими матеріалами, які зберігаються у шафах та робочому столі викладача.

У кабінеті української мови та літератури здійснюється робота:

- проведення навчальних занять для учнів з предметів «Українська мова», «Українська література»;

- проведення засідання літературного гуртка «Оберіг»;

-надання консультативної допомоги учням по складанню ДПА та ЗНО;

-робота з батьками;

-проведення позакласних виховних заходів.

У кабінеті є змінні та постійно діючі стенди: «Державні символи України», «Методичний куточок», «Підготовка до ДПА та ЗНО». Дизайн аудиторії виконаний в зеленому кольорі, що створює спокійну затишну атмосферу на уроці, що сприяє створенню емоційного настрою, формуванню та розвитку естетичних смаків, вихованню поваги та любові до рідної мови, історії та культури як основи буття народу.

Викладання предметів «Правознавство», «Основи правових знань», «Людина і світ» проводиться в кабінеті «Суспільних дисциплін». Навчальний кабінет площею 62 м2 відповідає санітарним нормам. Має необхідну навчально-плануючу документацію: навчальні плани, поурочно-тематичні плани, план роботи кабінету, паспорт комплексного методичного забезпечення, підручники, посібники, методичну літературу, презентації, роздатковий матеріал, матеріали по вимірюванню якості знань.

У кабінеті діє постійна народознавча етнографічна експозиція, експонати якої пронумеровані та внесені до облікового реєстру, вони постійно оновлюються і доповнюються. На базі експозицій відбуваються тематичні виставки. Також у кабінеті розміщені стенди, що відображають історичне минуле м. Вінниці та області. Частина стендів, присвячених правовій тематиці, винесена для ширшого ознайомлення учнів на суміжну стіну в коридорі навчального закладу.

На базі кабінету працює гурток «Юний правознавець». Члени гуртка охоче поглиблюють свої знання з усіх розділів права і популяризують їх серед учнівської молоді.

Кабінет іноземної мови – вікно в Англію. Він відрізняється від інших кабінетів, адже є «маленьким закордоном» для учнів. В навчальному закладі функціонує два кабінети іноземної мови.

Специфікою предмета іноземної мови є навчання спілкуванню. Тому, навчальна аудиторія по предмету розміщена на друговому  поверсі навчального корпусу сприяє цьому завдяки незвичайному розташуванню парт – по периметру. При спілкуванні учні сидять «обличчям до обличчя» партнера, що  стимулює проведення бесід і роботи в групах, допомагає зняттю мовного бар'єру.

Особлива роль відводиться технічному оснащенню кабінету англійської мови. Ефективність процесу навчання підвищує використання ноутбука та планшетів. Робота з різними навчальними програмами дозволяє не тільки тренувати пам'ять, але і значно підвищувати рівень володіння англійською мовою. Цей процес дозволяє поринути у світ «живої» англійської мови.

Книжковий фонд в кабінеті вміщує: підручники, книжки для позакласного читання,  довідники з граматики,  англомовні  журнали, література  для підготовки до олімпіад та ЗНО з англійської мови, матеріали для проведення позакласної роботи. 

На стінах розміщені довідкові таблиці та стенди.

Кабінет іноземної мови на першому поверсі навчального корпусу обладнано комп’ютером, з необхідним програмним забезпеченням, сучасним телевізором та планшетами, забезпечений підручниками, навчально-плануючою документацією,  методичною літературою, таблицями, навчальними посібниками та роздатковим й дидактичним матеріалом, електронними презентаціями, тематичними папками. У кабінеті оформлені тематичні стенди з предмету, стенд «Методичний куточок» та стенд з техніки безпеки.

Щорічно, на базі кабінету, проводиться Всеукраїнський конкурс з англійської мови «Гринвіч» та Всеукраїнська гра з англійської мови «Puzzle».

Кабінет світлий, сонячний щоранку з радістю відкриває свої двері для бажаючих збагатити свої знання вивченням англійської мови.

Кабінет зарубіжної літератури - це спеціально обладнанана навчальна аудиторія, яка забезпечує високий рівень викладання літератури - науковий, естетичний, навчальний, методичний та виховний розвиток учнів. Саме тут відбувається залучення їх до світу прекрасного, виховується любов до книжки, формуються критерії сприйняття творів світового письменства й художньої літератури.

Кабінет обладнаний відповідно до «Положення про навчальний кабінет». Кабінет працює згідно складеного плану, ведеться необхідна документація. В кабінеті є необхідна художня та методична література, зібрано та упорядковано дидактичний, ілюстративний матеріал до всіх тем програмового матеріалу із зарубіжної літератури.  

Основними завданнями навчального кабінету є:

- надання науково-методичної допомоги викладачу в удосконаналенні навчально-виховної роботи;

-забезпечення використання викладачем сучасних педагогічних засобів навчання;

-організація позакласної роботи з учнями;

-узагальнення та розповсюдження досвіду кращих учителів.

У кабінеті на спеціальних стендах експонуються матеріали, потрібні для вивчення окремих тем і розділів програми.

Періодичні видання, якими забезпечений кабінет, допомагають стежити за новими досягненнями світового літературознавства, критики і методики.

Викладання природничо – математичних дисциплін проводиться в функціонально обладнаних навчальних кабінетах з таких дисциплін, як: «математика», «хімія», «фізика», «інформаційно – комунікаційних технології», «біологія та географія», висококваліфікованими педагогами.         

Для викладання предмету «Математика» створено кабінет площею 56 м2, що відповідає санітарним нормам. Кабінет обладнано комп’ютером, з необхідним програмним забезпеченням, мультимедійним проектором та навчально-плануючою документацією: навчальними планами, поурочно-тематичними планами, планом роботи кабінету, паспортом комплексного методичного забезпечення, а також підручниками, посібниками, методичною літературою, електронними підручниками та презентаціями, роздатковим матеріалом, тематичними папками.

          У кабінеті оформлені тематичні стенди по предмету, стенд «Методичний куточок» та «Математичний вісник», які містять критерії оцінювання навчальних досягнень учнів, методичні рекомендації для виконання практичних завдань та матеріали для поглибленого вивчення предмета. В кабінеті є демонстраційний екран, що дає змогу проводити уроки з використанням мультимедійного проектора.

 Завідуюча кабінетом Ракович Наталія Петрівна дбає про додержання санітарних норм та вимог до кабінету державного навчального закладу.

Викладання предмету «Математика» здійснюють викладачі:

-Бартко Алла Едмундівна - стаж педагогічної роботи 20 років, кваліфікаційна категорія «Спеціаліст вищої категорії», педагогічне звання «Вчитель-методист»

-Ракович Наталія Петрівна - стаж педагогічної роботи 20 років, кваліфікаційна категорія «Спеціаліст вищої категорії», педагогічне звання «Старший викладач»

-Нарожна Жанна Григорівна - стаж педагогічної роботи 11 років, кваліфікаційна категорія «Спеціаліст вищої категорії», педагогічне звання «Старший викладач».

Щорічно в березні місяці в навчальному закладі на базі даного кабінету проводиться Міжнародний математичний конкурс «Кенгуру», в якому приймають участь учні І-ІІІ курсів і одержують сертифікати з відмінними і хорошими результатами.

Кабінет «Фізики» № 207 дає змогу реалізувати вимоги навчальних програм, розв’язувати важливі проблеми навчання і виховання учнів, сприяє впровадженню у практику найцікавіших ідей як вчителя, так і учня, зацікавлювати учнів до вивчення предметів «фізики» та «астрономії». Це типовий кабінет з двома приміщеннями: спеціально обладнаний клас-лабораторія, де проводяться уроки з демонстрацією дослідів і лабораторно-практичних робіт, та лаборантська кімната, де зберігаються прилади, обладнання і методичне забезпечення. Основним завданням роботи кабінету є сприяння засвоєнню учнями теоретичних знань з предметів та практичних навичок під час роботи з фізичними приладами, у проведенні лабораторно-фізичного практикуму, демонстрації дослідів, розв’язуванні задач, впровадженні набутих знань в обраній професії.

Викладання предмета «технології» створено на базі кабінету № 204 «Інформаційно – комунікаційних технологій», який оснащений комп’ютерною технікою з сучасним програмним забезпеченням, мультимедійним проектором, що дає змогу застосовувати інтерактивні форми роботи на уроці.  Кабінет забезпечений підручниками, навчально-методичною літературою, таблицями, навчальними посібниками та роздатково - дидактичним матеріалом. Є інформаційний куточок, який містить графік роботи кабінету, критерії оцінювання досягнень учнів, інструкції з техніки безпеки, праці та пожежної безпеки, стенди з державною символікою, правила поведінки учнів у кабінеті.

Викладання «біології, екології» та «географії» здійснюється в обладнаному навчальному кабінеті «Біології та географії» № 307. Кабінет забезпечений підручниками, навчально-плануючою документацією,  методичною літературою, таблицями, навчальними посібниками та роздатково - дидактичним матеріалом, електронними презентаціями, тематичними папками з біології, екології та географії. У кабінеті зберігаються прилади, лаборантський посуд, обладнання, що надає змогу засвоєнню учнями практичних навичок під час лабораторно – практичних робіт. Призначення кабінету дає змогу реалізувати вимоги навчальних програм, розв’язувати важливі проблеми навчання і виховання учнів, сприяє впровадженню у практику найцікавіших ідей як викладача, так і учня, зацікавленню учнів у вивченні предметів та використанні набутих знань, як у майбутній професії, так і у повсякденному житті. Завдяки  комп’ютерній техніці та творчому підходу викладачі можуть використовувати відеоматеріали, презентації на уроках біології, екології та географії.

Кабінет «Хімії» № 108 дає змогу отримати знання теоретично - практичного навчання з предмета «хімії». Навчальна аудиторія складається з двох приміщень: спеціально обладнаний клас-лабораторія, де проводяться уроки з демонстрацією дослідів практичних робіт та лаборантська кімната, де зберігаються прилади, реактиви, лаборантський посуд, обладнання і методичне забезпечення. Основним завданням роботи кабінету є сприяння засвоєнню учнями теоретичних знань з предмету та практичних навичок під час роботи з хімічними приладами, у проведенні демонстрації дослідів, розв’язуванні задач, впровадженні набутих знань з хімії в обраній професії та побуті.

У Державному навчальному закладі «Вищого професійного училища №7 м. Вінниці» учні опановуючи робітничі професії, здобувають повну загальну середню освіту. Педагоги впроваджують у навчально-виховний процес інтерактивні методи і форми навчання, інноваційні технології оволодіння знаннями. Уроки математики, фізики, хімії, біології, екології, географії і технології будуються на принципах дидактики з урахуванням компетентнісно-зорієнтованого навчання, яке формує особистість, дає можливість адаптуватися та розвинути свої здібності. З метою підвищення власного інтелектуального рівня учні відвідують заняття гуртків, беруть участь у предметних міських олімпіадах. Належний рівень загальноосвітньої підготовки дає можливість випускникам ПТНЗ брати участь у зовнішньому незалежному оцінюванні та вступити до вищих навчальних закладів.

Дочірні категорії

Меню

Зараз на сайті Online: 

На сайті 15 гостей та відсутні користувачі

Статистика відвідування:

Останні новини:

Презентація проєкту «Від ...

      14 березня 2024 року відповідно до ...

Зустріч із директором ...

    11 березня 2024 року відповідно до плану ...

Програмний тиждень МК ...

      В своїй хаті своя й правда, і сила, і ...

Мій Шевченко

       Щороку Громадська організація ...

Вхід | Реєстрація

Scroll to top