-
Батьківська категорія: Методичні комісії
-
Категорія: МК "Класних керівників, вихователів"
-
Опубліковано: 05 листопада 2014
-
Останнє оновлення: 21 лютого 2023
-
Перегляди: 3215
Голова методичної комісії класних керівників і вихователів Ракович Наталія Петрівна
Склад методичної комісії:
13 класних керівників
14 кураторів груп
6 вихователів
Класні керівники і куратори навчальних груп
Вихователі гуртожитку разом з соціальним педагогом Василенко І.В.
У своїй роботі на 2022-2023 н.р. методична комісія «Класних керівників і вихователів» керується листом «Щодо організації виховного процесу в закладах освіти у 2022/2023 н.р.» та додатком до листа №1 «Інформаційні матеріали щодо організації виховного процесу в закладах освіти у 2022/2023 навчальному році» та додатком до листа №2 «Психологічна підтримка учасників освітнього процесу під час війни» викладених у листі Міністерства освіти і науки України від 10.08.2022 № 9105-22.
Російський напад на Україну створив безпосередню та зростаючу загрозу життю й добробуту 7,5 млн українських дітей. Одним із головних завдань закладу освіти є повсякденна психологічна допомога та емоційна підтримка учасників освітнього процесу. В жорстоких реаліях воєнного стану в Україні перед освітянами стоїть важливе завдання - об’єднання зусиль педагогічної та громадської спільнот на засадах взаєморозуміння, співробітництва щодо захисту прав та свобод, оволодіння дітьми універсальними цінностями та моделями поведінки, які складають основу світової культури. Відповідно до Закону України «Про освіту», Концепції НУШ, виховання - невід’ємна складова освітнього процесу, яка є наскрізним процесом і має охоплювати усі сфери життя.
Успіх виховного процесу залежить від відносин між вчителем і учнем, які повинні будуватися на основі співдружності, співробітництва і ділового партнерства.
Педагогічні, науково-педагогічні та наукові працівники зобов’язані: поважати гідність, права, свободи і законні інтереси всіх учасників освітнього процесу; настановленням і особистим прикладом утверджувати повагу до суспільної моралі та суспільних цінностей, зокрема правди, справедливості, патріотизму, гуманізму, толерантності, працелюбства; захищати здобувачів освіти під час освітнього процесу від будь-яких форм фізичного та психічного насильства, приниження честі та гідності, дискримінації за будь-якою ознакою, пропаганди та агітації, що завдають шкоди здоров’ю здобувача освіти, запобігати вживанню ними та іншими особами на території закладів освіти алкогольних напоїв, наркотичних засобів, іншим шкідливим звичкам тощо ( ст.54 Закону «Про освіту»).
Отже, головна мета організації виховної роботи методичної комісії полягає в тому, щоб створити умови у навчальному закладі, щоб сучасні учні могли навчатися з інтересом і бажанням, без страху і насилля, отримувати ціннісні життєві навички, які відповідають світу що змінюється. Навчання дітей та дорослих у освітньому процесі має відбуватися у безпечній взаємодії та має здійснюватися захист учнів від насильства та зловживань з боку однолітків та дорослих (батьків, опікунів або працівників закладів освіти).
У новому 2022-2023 н.р. методична комісія і навчальний заклад в цілому продовжує роботу над V (заключним) узагальнюючим підсумковим етапом реалізації науково-методичної теми: «Створення сприятливих умов навчально-виховного процесу для формування професійних і загальних компетенцій, спрямованих на самореалізацію особистості учня».
Члени методичної комісії у 2022-2023 навчальному році узагальнюють свій досвід по темі «Використання педагогічних технологій у виховній діяльності для розвитку загальних компетентностей учнів» і паралельно працюють над творчим завданням «Застосування педагогічних технологій у виховній діяльності для формування національно свідомих та гармонійно розвинених здобувачів освіти».
Мета та завдання виховної роботи
Мета виховної роботи:
становлення самодостатнього громадянина-патріота України, гуманіста і демократа, готового до виконання громадянських і конституційних обов’язків, до успадкування духовних і культурних надбань українського народу, досягнення високої культури взаємин, формування активної громадянської позиції, утвердження національної ідентичності громадян па основі духовно- моральних цінностей Українського народу, національної самобутності.
Основні завдання виховної роботи:
- Забезпечення виконання законів України "Про освіту", "Про загальну середню освіту", Національної доктрини розвитку освіти, дотримання Конституції України, Міжнародної декларації прав людини, Конвенції прав людини.
- Сприяння розвитку творчих та інтелектуальних здібностей учнів.
- Формування особистості, здатної до саморозвитку та самовдосконалення.
- Забезпечення оптимальних умов для розвитку інтелектуальних здібностей школярів.
- Упровадження у виховний процес інноваційних технологій, досягнень передового й перспективного педагогічного досвіду та психолого-педагогічної науки.
- Попередження негативних проявів у поведінці здобувачів освіти, зокрема формування в них толерантного ставлення до оточуючого соціуму, запобігання проявам булінгу та постравматичного синдрому;
- Проведення просвітницької роботи з питань захисту прав людини, протидії торгівлі людьми та експлуатації дітей, впровадження варіативної програми виховної роботи з питань протидії торгівлі людьми;
- Досягнення ефективності роботи навчального закладу щодо координації діагностико-профілактичної просвітницької роботи школи, сім'ї, громадськості, правоохоронних органів, щодо попередження правопорушень, бездоглядності та інших негативних проявів;
- Виховання в здобувачів освіти свідомого ставлення до свого здоров'я та здоров'я інших громадян, формування гігієнічних навичок і засад здорового способу життя, збереження і зміцнення фізичного та психічного здоров'я.
- Формування в здобувачів освіти психосоціальних компетентностей, які сприяють соціальній злагодженості, полегшенню адаптації до нових життєвих обставин, відновленню психологічної рівноваги під час війни, утвердження в учнів гуманістичної моралі та формування поваги до таких цінностей, як свобода, держава, справедливість;
Пріоритетні напрямки виховної роботи
1. Права здобувачів освіти
2. Національно-патріотичне виховання
3. Протидія булінгу
4. Запобігання домашньому насильству
5. Запобігання та протидія торгівлі людьми
6. Профілактика шкідливих звичок та девіантної поведінки
7. Сприяння розвитку учнівського самоврядування
8. Сімейне виховання
9. Психологічна підтримка учасників освітнього процесу під час війни.
Очікувані результати
- Збереження та зміцнення власного здоров'я, формування в здобувачів освіти психологічного здоров’я та відновлення їх психологічної рівноваги під час воєнного стану;
- Розвиток життєвих компетентностей, які сприяють соціальній злагодженості і адаптації учнів до складних життєвих обставин воєнного часу;
- Утвердження в учнів гуманістичної моралі та формування поваги до таких цінностей, як свобода, держава і справедливість;
- Формування у здобувачів освіти національно-патріотичних якостей, утвердження патріотизму та національної самосвідомості молоді, збереження та шанування національної пам'яті;
- Дбайливе ставлення до національних багатств, рідної природи, пошани до історичної пам'яті, любові до рідної культури, мови, національних свят і традицій.
Робота діяльності методичної комісії класних керівників протягом навчального року здійснюється згідно розглянутого і затвердженого плану роботи м/к на даний навчальний рік.
Меню
Статистика відвідування: