-
Батьківська категорія: Методичні комісії
-
Категорія: МК "Природничо-математичних дисциплін"
-
Опубліковано: 16 вересня 2014
-
Останнє оновлення: 17 листопада 2021
-
Перегляди: 5207
Склад комісії:
Голова комісії: Палій Алла Василівна - спеціаліст вищої категорії, викладач-методист; викладач біології та екології;
Бартко Алла Едмундівна – спеціаліст вищої категорії; викладач - методист; викладач математики;
Ракович Наталія Петрівна – спеціаліст вищої категорії, викладач - методист; викладач математики;
Коломійчук Олеся Анатоліївна – спеціаліст вищої категорії; старший викладач; викладач хімії;
Івацко Тетяна Сергіївна – спеціаліст вищої категорії; старший викладач; викладач технології;
Глушко Ірина Геннадіївна - спеціаліст вищої категорії; викладач біології та географії;
Лиса Галина Василівна - викладач фізики;
Тема над якою працює методична комісія:
«Використання технології проблемного навчання для формування і розвитку ключових та предметних компетентностей в учнів на уроках природничо-математичних дисциплін».
Мета діяльності:
- навчити використовувати одержані знання, уміння і навички для практичного їх впровадження у життєвому просторі людини;
- розвивати та удосконалювати логічне і абстрактне мислення, просторову уяву, кмітливість і винахідливість;
- виховувати духовно та інтелектуально підготовлену до самостійного життя людину з життєвими компетентностями і загальнолюдськими цінностями.
Основні завдання:
- підвищення роботи методичної комісії, шляхом самоосвіти та самореалізації кожного педагога згідно принципів дидактики;
- розвивати диференційований, особистісний підхід при організації навчальної діяльності учнів з урахуванням їх індивідуальних особливостей;
- пошук та впровадження новітніх методів та технологій на уроках хімії, фізики, біології, математики, географії, технології;
- працювати над інтеграцією природничих наук та предметів професійного напрямку.
Шляхи реалізації завдань:
- самоаналіз та аналіз викладання предметів природничо – математичного циклу;
- створення умов для розвитку і самореалізації учнів;
- використання на практиці сучасних досягнень психолого-педагогічної науки та передового педагогічного досвіду.
Напрямки діяльності:
- розвивати співпрацю викладача та учня, випробовувати нові форми та методи пізнавальної діяльності учнів;
- розширювати навчально-методичні комплекси по предметах циклу;
- використовувати на уроках сучасні технології навчання;
- вдосконалювати професійні, психолого-педагогічні знання викладачів, методичну майстерність, розвивати принципи педагогічної співпраці, надавати методичну допомогу молодим викладачам;
- підвищувати фаховий рівень викладачів шляхом стажування, відвідання виставок, семінарів, курсів з метою вдосконалення практичних навичок роботи з сучасними з передовими технологіями;
- систематично ознайомлюватися з навчально-методичною літературою, науковими публікаціями та використовувати їх у навчально-виховному процесі.
Меню
Статистика відвідування: