-
Батьківська категорія: Методичні комісії
-
Категорія: МК "Суспільно-гуманітарних дисциплін"
-
Опубліковано: 05 листопада 2014
-
Останнє оновлення: 10 січня 2023
-
Перегляди: 4781
Склад комісії:
Голова комісії:
Дребот Тетяна Борисівна -спеціаліст вищої категорії, педагогічне звання "Викладач-методист" – викладач іноземної мови.
Члени комісії:
Олійник Тетяна Іванівна— спеціаліст вищої категорії, старший викладач – викладач історії.
Чорната Лідія Йосипівна — спеціаліст вищої категорії, старший викладач - викладач суспільних дисциплін
Форманчук Валентина Валеріївна - спеціаліст вищої категорії, педагогічне звання "Викладач-методист" – викладач української мови та літератури
Карпальова Ольга Ігорівна— спеціаліст першої категорії – викладач іноземної мови
Гуменюк Наталя Володимирівна — спеціаліст першої категорії - викладач історії
Завальнюк Ірина Анатоліївна - викладач української мови та літератури
Методична комісія працює над проблемою:
«Комплексне впровадження інноваційних технологій розвитку професійних здібностей учнів на уроках сеспільно-гуманітарного циклу»
Головна мета методичної роботи викладачів суспільно-гуманітарного циклу:
· надання допомоги викладачам у розвитку та підвищенні професійної майстерності;
· активізація творчого потенціалу кожного викладача;
· удосконалення високого рівня професіоналізму викладачів;
· впровадження та застосування у роботі досягнення науки, методичні розробки та передовий досвід у своїй роботі;
· узагальнювати та поширювати досвід викладачів.
Основні завдання:
· освітня і самоосвітня діяльність викладача;
· активне впровадження інноваційних педагогічних технологій, сучасних методів навчання;
· створення навчальних та виховних проектів;
· зміцнення навчально-методичного, дидактичного забезпечення навчально-виховного процесу;
· обмін досвідом роботи;
· організаційна робота з молодими викладачами щодо зростання їхньої майстерності;
· робота з обдарованими учнями;
· вивчення новинок професійної літератури;
· навчання учнів у творчо-особистісному вимірі.
Шляхи реалізації завдань:
· систематичне вивчення та аналіз стану викладання, рівня і якості знань, практичних умінь і вихованості учнів;
· вивчення і використання на практиці сучасних досягнень психолого-педагогічної науки та передового педагогічного досвіду, розвиток ініціативи і творчості, новаторських пошуків.
Напрямки діяльності:
1. Вивчення та обговорення теорії інноваційного навчання, запровадження її в практику.
2. Створення умов для обміну педагогічним досвідом, обговорення наукових і методичних новинок.
3. Використання інтерактивних форм та мультимедійних технологій на уроках.
Меню
Статистика відвідування: