-
Батьківська категорія: Методичні комісії
-
Категорія: МК "Швачка; кравець"
-
Опубліковано: 05 листопада 2014
-
Останнє оновлення: 28 вересня 2020
-
Перегляди: 3889
Склад комісії:
Голова комісії: Яцик Оксана Кузьмівна – спеціаліст вищої категорії – старший викладач, викладач спецтехнології з професії "Швачка; кравець"
Члени комісії:
Цекот Олена Михайлівна – спеціаліст вищої категорії - старший викладач, викладач спецтехнології з професії "Швачка; кравець"
Івацко Тетяна Сергіївна – спеціаліст вищої категорії - викладач матеріалознавства з професії "Швачка; кравець"
Завроцька Галина Миколаївна — майстер виробничого навчання 14 розряду, майстер виробничого навчання І категорії
Музика Наталія Петрівна — майстер виробничого навчання 14 розряду, майстер виробничого навчання І категорії
Недибалюк Галина Миколаївна — майстер виробничого навчання 14 розряду, майстер виробничого навчання І категорії
Палько Анжела Миколаївна — майстер виробничого навчання 14 розряду, майстер виробничого навчання І категорії
Пустовіт Лариса Миколаївна — майстер виробничого навчання 14 розряду, майстер виробничого навчання І категорії
Самборська Катерина Олександрівна — майстер виробничого навчання 14 розряду, майстер виробничого навчання І категорії
Сушко Валентина Володимирівна — майстер виробничого навчання 14 розряду, майстер виробничого навчання І категорії
Методична комісія працює над проблемою: «Впровадження модульної системи навчання при підготовці фахівців інтегрованої професії «Швачка ; кравець»».
Мета діяльності методичної комісії:
- формування професійних компетентностей;
- підвищення методичного рівня викладачів та майстрів виробничого навчання;
- подолання і попередження труднощів та недоліків педагогічної діяльності;
- розробка методів диференційованого підходу та організація навчальної діяльності учнів з урахуванням індивідуальних здібностей;
- пошук та впровадження активних форм та методів навчання в умовах виробництва;
- робота над міжпредметними зв’язками спец дисциплін;
- робота над формуванням пізнавальної активності учнів;
- розробка взаємозв’язків підприємства ПАТ «Володарка» з ДНЗ ВПУ №7.
Основні завдання:
- підготовка вивчення та впровадження інноваційних методів навчання;
- вдосконалення фахової майстерності педагогів;
- підготовка кваліфікованих робочих кадрів;
- покращення матеріально-технічної бази для підготовки кваліфікованих робочих кадрів.
Шляхи реалізації завдань:
- систематичне вивчення та аналіз стану викладання, рівня і якості знань, практичних умінь і вихованості учнів;
- підвищення рівня викладання предметів спецдисциплін і виробничого навчання;
- вивчення і використання на практиці сучасних досягнень психолого-педагогічної науки та передового педагогічного досвіду, розвиток ініціативи і творчості, новаторських пошуків.
Напрямки діяльності:
- розвивати співпрацю викладача та учня, що є запорукою успішного навчання, випробовувати нові форми активізації пізнавальної діяльності учнів;
- вивчати та впроваджувати передовий досвід з професійної підготовки робітників за фахом «швачка», «кравець»;
- вдосконалювати організацію виробничого навчання учнів з метою освоєння ними новітніх технологій і матеріалів;
- здійснювати розробку нових форм контролю якості та успішності знань з використанням тестових завдань, тестових програм ;
- якісно виконувати навчальні плани та програми, навчально-виховну роботу спрямовувати на пошук і застосування методів активного навчання та підготовки висококваліфікованих спеціалістів;
- забезпечувати сучасну технологію навчання;
- систематично вдосконалювати професійні, психолого-педагогічні знання викладачів і майстрів в/н, методичну майстерність, розвивати принципи педагогічної співпраці, надавати методичну допомогу молодим майстрам в/н;
- підвищувати фаховий рівень викладачів шляхом стажування, відвідання виставок, семінарів, курсів з метою вдосконалення практичних навичок роботи з сучасними з передовими технологіями;
- працювати над розробкою та вдосконаленням навчально-методичних комплексів за фахом «кравець» за новими ДСПТО 7436.C.14.10 – 2016,
ДСПТО 7435 .C.14.10 – 2016 ;
- вивчати, розглядати навчально-методичну літературу, наукові публікації та використовувати їх в навчально-виховному процесі.
Меню
Статистика відвідування: